Rapportera inlägg

Valt inlägg:

7/ Det är jätteroligt när det går bra för ens barn. Jag tillbringade lördagen med att besöka min son i hans sommarstuga utanför Falkenberg där vi gratulerade första barnbarnet Anton på hans treårsdag och samtidigt fick en första titt på andra barnbarnet tolv dagar gammal - ett mycket välskapt gossebarn. Än har det ju inte blivit dags för skolavslutning men när tiden kommer skall jag vara där, för jag tycker mycket om skolavslutningar. På onsdag skall jag gå ner till kyrkan och titta på alla barnen från Rottne som har avslutning där. De är så många att man får ta det i två omgångar, men jag tycker det är roligt att se alla ungar och iaktta deras lycka inför sommarlovet. Ja, ja, allting har sin tid. Du har barn i studentåldern och jag väntar på att min "lillscrott" skall bli mamma för första gången beräknat till den 1 juli. Det är faktiskt mer nervöst än en studentexamen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?