Valt inlägg:
Visst är det något speciellt med skolavslutningar. Vid min första skolavslutning spelade vi småttingar upp en liten pjäs för föräldrarna som gick ut på att skildra Israel Kolmodin där han satt och diktade om kommande blomstertider. Jag fick spela Kolmodin i lösskägg och allt. Nu tror jag att Idas sommarvisa gått om som avslutningssång #1 –”Du skall inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart” Den textraden är baske mig genial. I Fredags var jag i Lysekil på studentavslutning. Under förmiddagen höll sig regnet borta, så utspringet och den efterföljande kortegen på lastbilsflak klarade sig. Sedan under mottagningen vräkte regnet ned, tack och lov för partytält. Lite speciellt då Lillscrott gått ut gymnasiet, riktigt imponerande att tösen lyckats skrapa ihop ett toppbetyg från ett N program med mrinbiologiskprofil med tanke på hur krokig hennes väg varit. Jodå pappa är så stolt så.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?