Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag valde ut de punkter som visar att du hade fel när du åter påstod att jag ljög. Det är tydligen det tyngsta argument som kan komma från den kant där du huserar. Ett obestyrkt påstående om att motparten ljuger följt av någon mer nedsättande kommentar av typen "PK-programmerade hjärna" samt ett totalt undvikande av att diskutera sakfrågan. Men det är bra, bra på så sätt att det visar upp hur tomt det är kunskapsmässigt i de politiska frågorna när man väl levererat sin standarduppfattning om att allt är invandringens fel. Så fortsätt gärna att ge mig glåpord,nedsättande omdömen om min person, mina åsikter, mitt sätt att skriva, min bakgrund, mitt......ja vad du vill. Jag tar med glädje emot det just eftersom det är så avslöjande för avsändaren.Själv sitter jag just nu med SD:s skuggbudget framför mig och kollar en uppgift som står där. Jag gör det eftersom jag ägnar mig och min tid åt de olika sakfrågorna eftersom det för min del känns som en naturlig prioritering.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?