Valt inlägg:
Janne B vad fint att jag hade rätt om din person väl mött för de. Din nordman får väl krypa till korset så att han går att jämföras med dig. Jag har skrivit här någon månad och är förvånad över hur folket här är uppdelat i någon slags rangordning, det känns som att vi får en etikett på oss en gång för alla och bemöts därefter. Vad jag förstått tillhör du de gamla i gården när man ser hur efterlängtad du är av flertalet personer och därför har jag utsett dig till forumets talesman som ska förklara för mig vilka tabun jag bryter emot när jag försöker finna korrekta uppgifter om det som händer i samhället. Man borde kunna hitta de flesta sanningar på det här forumet, enär man finner att en del formligen tjatar om den utan att vilja ge upp. Frågan är intressant som en frågeställning, vem bestämmer över sanningen här på Sourze? janne skulle du vilja hänvisa mig till den personen!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?