Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har aldrig set en schäfer döda en valp ingen annan hundras heller för den delen utom just en pitbull. Men Michael Lundahl jag har sett en pitbull göra och om du vill veta när och var det i södra Spanien, närmare bestämt Sabinilla, 40 kilometer söder Marbella. Jag bodde där i närmare 30 år och min närmaste granne hade 2 pitbull. Snälla hundar jag tyckte mycket om dem. De kan ju inte hjälpa att perversa människor roar sig med att framavla kamphundar. Den mindra av dem såg jag med ögon ge sig på pudelvalpen för nu drygt 2 år sedan. Den andre pitbull min granne ägde hade via ett polisdekret utegångsförbud. Den hade vid två olika tillfällen gett sig på andre hund och hade ett dödstraff hängande över sig om det hände igen. Han fick endast vistas ut med den efter klockan 11 på kvällen. Resten av dygnet vistades i trädgården. Diskussionen om kanphunder är härmed avslutad för min del. hclarsen

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?