Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#5: "Rasen lider uppenbarligen av svåra mentala fel...". Bullshit. Skitsnack för början till slut. Du kan inte visa på ett enda fakta som stöder det där fördomsfulla tramset. För att utöka det jag sade ovan: det finns dokumenterade skador orsakade av *alla* hundraser. Pitbull är inte värre än någon annan. Det enda du har att peka på är kvällstidningarnas benägenhet att uppräthålla myter hellre än att krossa dem. Alla undersökningar om pitbullrasernas egenskaper visar att individerna är lugna och stabila. Låt mig citera ifrån den utredning som jag länkade till men som du uppenbarligen heller inte läste för att det hotar dina älskade förutfattade meningar: "Erfarna mentalbeskrivare som testat ett antal pitbull uppger till exempel att dessa hundar i allmänhet är mycket stabila och trevliga". Men någon som inte ens läser igen det som sägs vet bättre än erfarna hundexperter, hm?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?