Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#173: Jag minns en Konversation från ett par år sen, med en kollega från USA. Jag foerklarade min instaellning till 9/11 foer honom, och han "went berserk" Han lugnade sig senare, och tyckte att han kanske hade oeverreageat. Hans spontana reaktion var emellertid: OK, om du inte tror på 9/11, då foernekar du saekert oxå foerintelsen! Och så vidare. Jag foerklarade, att mina foeraeldrar hade kaent folk,som faktiskt kom tillbaka till Svedala efter kriget, med nummer tatuerade på armarna, men det hjaelpte foega.... Jag forklarade oxå att dom två haendelserna, enligt mitt tycke, inte noedvaendigtvis måste ha något med varandra att goera. Det var ju raett laenge emellan, om man saeger så:- Jag tror det aer vaeldigt viktigt foer vår perception, vad vi redan har bestaemt oss foer att se. Personligen aer jag ju saeker på, att inte heller jag utgoer ett undantag;-D

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?