Rapportera inlägg

Valt inlägg:

GunnarL "blatte"? som någon misstänkte att du var, du lismar dig fram på Sourze och sen i löndom så pratar du skit om folk och det är i sin ordning anser du kanske för att inte börja vantrivas bland dina kamrater. Du självgoda har det svårt i tillvaron med sin nyckfullhet att vara vinglig i din stil. Personligen ser jag dig som en person som gärna skulle vilja få beröm för varje yttring du skriver här. Som den godhjärtade person jag är borde vi alla ta mer notis om dig GunnarL och ge dig det beröm som du så innerligt behöver men inte förtjänar du kritiserar personen först och sedan det han skriver om man nu ska kritisera person bakom tangenterna som kan liknas med att vara personangrepp Om vi skulle vara självkritiska vilket få av oss är och även jag syndar ibland trots att jag är självkritisk för det mesta innan jag yttrar mig, men dialogen är nu en gång för alla så beskaffad på Sourze" att det ska kritiseras och folk ska ha på käften med all rätt eller inte tycks vara av en underordnad betydelse. GunnarL om du nu din vana trogen inte tål kritik varför envisas du med att uppehålla dig på Sourze när du själv gör samma sak och kritiserar folk och tycker att de borde lämna det här forumet?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?