Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Inger "m å s t e du kunna lägga fram nya f a k t a i ärendet. " eller så får man fram att de fakta som de flesta accepterat utan att DE "fakta" har rannsakats inför domstol är tveksamma. Du väljer omedvetet sida här Inger. "Så ge mig 1 enda skäl till varför skattebetalarna i USA ska stå för fiolerna av en ny utredning, "bara" för att en grupp spekulerar?" Detta är inga spekulationer, men du väljer att backa tillbaka och att inte vilja ta del av det material som finns. "klart är att du bygger egna tankemodeller utifrån information från Internet " Vilket är ett gravt oförskämt uttalande och fortfarande saknar du täckning för dina påståenden. "Hade b e v i s funnits för att 9/11 2001 var ett insidejobb hade det avslöjats för längesen. ". Du tror att det finns bevis för alla ogentligheter som företas i världen??!! Man har förberett liknande attacker tidigare och de hade INTE kommit till allmän kännedom de heller. Precis som med så många andra dolda operationer som företas i syfte att skapa opinioner. Var får du denna tro ifrån? Du behöver läsa på. Det troligaste är att även denna historia kommer att avslöjas. Men Inger, jag märker att du håller dig på avstånd från fakta och kunskaper, du rör dig med svepande misstankar och med en övertygelse som du saknar täckning för. Jag ger dig chansen att studera just sådana fall där det FINNS läckor men jag känner igen din inställning för du VILL inte. Och jag kan bara upprepa vad jag skrev tidigare. Fråga dig själv VARFÖR DU har så starka åsikter kring detta och så snabbt vill fälla dom fast du inte är utbildad i saken. Fråga dig vad som är din PERSONLIGA agenda. Mats

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?