Valt inlägg:
#62 Jag har ingen avsikt med att kränka någon och givetvis är jag inte involverad i USA: s inrikes- alt. utrikespolitik, men intressant är att du VET inte hur det exakt gick till den 9/11, men tillräckligt mycket för att kräva en ny rapport ist för den officiella NIST-rapporten... Det är kanske på sin plats att informera om att ska du driva ett, vilket som helst, domstolsärende vidare i högre instans i Sverige m å s t e du kunna lägga fram nya f a k t a i ärendet. Spekulationer räcker alltså inte. Jag var inne på din ref. länk och klart är att du bygger egna tankemodeller utifrån information från Internet - men b e v i s för insidejob presenteras inte. Så ge mig 1 enda skäl till varför skattebetalarna i USA ska stå för fiolerna av en ny utredning, "bara" för att en grupp spekulerar?
En tröst kan ju vara att i USA finns mycket tuffare skjutjärnsjournalister än i Sverige. Hade b e v i s funnits för att 9/11 2001 var ett insidejobb hade det avslöjats för längesen. Det ÄR praktiskt och även ekonomiskt omöjligt att så många inblandade skulle t ex hålla käft i en sådan händelse som 9/11.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?