Valt inlägg:
Inger, du fortsätter att leverera fördomar. Jag VET inte exakt hur det gick till vid 9/11 men jag vet tillräckligt mycket för att kunna kräva en ny utredning, och så resonerar de flesta inom sanningsrörelsen. Detta är att söka sanningen! Jag har redogjort för mitt utkast till hur 9/11 kunde gått till grundat på tidigare liknande operationer på min krönikesamling Klar Sikt. Se DEL 3 i krönikan: http://www.klarsikt.humancreations.se/post/2009/12/09/Med-ratt-att-ifragasatta.aspx Om du vill ha snabba rafflande svar korta i neon så visa det bara att du inte är intresserad av att ta reda på sanningen. Du måste själv avgöra vad du EGENTLIGEN är ute efter, vilken är DIN agenda. Söker du för sökandets skull eller för att befästa en personlig åskådning? Eller som artikelförfattren m.fl. gör, agera i hat och fientlighet? Om du inte ens orkar reflektera över din tillvaro och vad som sker runt omkring dig då har jag inget mer att tillägga. Jag har ingenting emot dig, "läs" vad jag verkligen vill säga och att det är någonting jag vill förmedla som står i fokus
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?