Valt inlägg:
Inger
Sanningsrörelsen är tyvärr överbefolkad av män, men det är hela världen när det kommer till inflytande makt och krig också. Ett gigantiskt problem kopplat till våra normsystem som levt vidare i tusetals år.
Sen märker jag att du saknar täckning för det mesta du skriver i övrigt. Du är en nybörjare när det gäller sanningsrörelsen och borde läsa på helt enkelt. Som en sådan letar man först efter banala anledningar till att rata saker, som t.ex. att det finns politiska uppsåt. För min del och för alla jag känner inom saningsrörelsen så finns inga sådana. SJälv har jag lämnat partipolitik för 10-15 år sedan eftersom jag fann att det inte tjänade möjligheterna till att skapa en annan värld. Jag söker hellre att just förstå snarare än att hålla på endera sidan i konflikter. Vad gällersanningsrörelsen så finns det hur mycket litteratur, filmer och annat att ta del av som bygger sina exempel på hur världen duperats med historiska fakta tillgängligt för alla.
Man måste ha erfarit att ha utforskat saker själv för att förstå detta.
De flesta inom sanningsrörelsen kämpar för en bättre värld och även för att göra din tillvaro bättre, så vida du inte ratar frihet och en hjärtligare värld.
VAd de flesta önskar är att skippa rättvisa, att reda ut vad som EGENTLIGEN sker. I fallet med WTC så är det så mycket korrupt kring detta att det finns skäl att kräva en ny utredning.
Det kanske låter oroväckande eller chockaratat för dig men historien innehåller redan massor av exempel där man använt sig av s.k. False-Flag operationer för att påverka opiioner och få mandat för åsikter, krig m.m.
Läs på om detta och du ska se att vad du tror är fantasier och verklighetsflykt är något helt annorlunda.
Här en länk till ett dokument jag skrivit för de som är nyfikna på att förstå bakomliggande makt i världen.
http://www.humancreations.se/artiklar/illuminati_for_dummies.pdf
Mats
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?