Valt inlägg:
Ytterligare ett försök att smutskasta sanningsrörelsen. Och det är som vanligt lika förutsägbart som att läsa en barnbok. Författaren, som liksom de flesta som ogillar sanningsrörelsen, föredrar att verka i det dolda och saknar täckning för i stort sett allt som skrivs inklusive snacket om antisemitism. En artikel full av retorik, av hat, av USA-fanatism författaren själv påstås bo i USAoch som sagt, lika förutsägbar som förra höstens försök från media att smutskasta sanningsrörelsen var. Jag hänvisar till min och min frus artikel på Newsmill veckan innan debatten om sanningsrörelsen kom upp i höstas. Där förutsäger vi i stort sett all den retorik som skulle komma i media. Den här artikeln är bara en klonad variant. De som skriver sånt här gör det inte för att de vill få fram sanningen, de gör det för att de personligen hatar ifrågasättande av etablissemanget. Låt er inte luras av ytterligare en artikel på samma klonade serie av retoriskt soppkokande på en spik. Mats http://www.newsmill.se/artikel/2009/10/31/i-sanningens-tjanst
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?