Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det går inte att genomskåda 9/11 och samtidigt leva i en omedveten dröm om att göra resan från utsugen till utsugare. Så vill jag beskriva vad jag har insett med ögon, som vartefter blivit alltmer seende. CMO har rätt i att jag vill undergräva "demokratin". Orsak: Den är genomfalsk! Det finns bara en enda makt med verklig kraft - Pengar! Skuldsättning via pengar. De som innehar pengarna innehar också makten över människorna. CMO antyder att förtroendet för hela "demokratiska" systemet står och faller med 9/11. Och jag håller med honom. --------- För mig är det kapitalismen som är den förhatliga ideologin. Särskilt nyliberalismen enligt Nozick, Friedman och Hayek. Demokratins verkligt farliga dödgrävare är de penningfixerade. De som inget annat vill än att sätta andra människor i maximalt mycket skuld för egen vinnings skull. -------- Jag är inte antisemit. Jag vet inte ens vad en semit är. Men jag är anti alla rika djävlar som lever genom att skuldsätta andra. Och rika judar utgör inget undantag. Jag tror inte det minsta på raser. Jag ser ett enda: De fria rika håller ihop mot det snärjda skuldsatta. Utsugarna värnar rätten att suga ut. Som de djävulska vampyrer de alltid har varit. Vilken sida står du på, CMO?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?