Valt inlägg:
Anna ja jag känner som dig det vore fint, min mamma är också borta. XX jag visste inte att det fanns en sådan sida, tack säkert någon som blir glad för det tipset. Ingloz gott att se dig igen du är aktiv som alltid det är allt härligt hur du hinner med att kommentera och uppmuntra oss alla. Tack underbara du och ni andra också.Ja Inger och Jan det finns många tankar att lufta och visst är det bra att det kommer upp. Min son sa att han skulle tycka det var fint att ha kvar mig på nätet.
Hej Bente!
Fick även ett brev från Cristina, förlåt jag stavade fel på ditt namn men rättar det så här.. Hoppas det blir okej
Delar gärna din intressanta artikel, där jag tydligen är citerad från vår diskussion häromdagen - men är du söt och först ändrar stavningen på mitt namn, Cristina utan "h" spansk stavning, olé! :
Igår satt min 18-åriga dotter och jag och skrev upp våra viktigaste användarnamn och lösenord till olika sociala siter. Hoppas det dröjer länge innan vi behöver använda dem - och måtte jag aldrig behöva använda hennes... men händer det som inte får hända är det ju bra att ha ett val.
Tack för att du tog upp det här - tänker sprida diskussionen vidare.
Må gott!
Cristina
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?