Valt inlägg:
Hej! Ola, hoppas att du inte blir förolämpad av att jag återigen inte håller med dig i allt det du skriver, särskilt då jag håller med dig om det mesta i det här ärendet. Men hur som helst, här kommer mina kommentarer: 2. Det går nog säkert alldeles utmärkt att skriva när man har dåligt självförtroende. Konstnärer som Ingmar Bergman, August Strindberg, Vincent Van Gogh och många andra med dokumenterat dåligt självförtroende, har inte låtit sig hindras av sådan sak i deras konstutövning. 7. och 14. Varför denna oro för att vara ledsen? Den som är ledsen eller gråter är i alla fall inte likgiltig. Var glad över att du har förmågan att känna efter. 11. Inte bara nakenbilder, skriver man t ex om hur full eller bakfull man var i helgen, då blir man näppeligen uppfattad som seriös eller läsvärd. 15. En tänkande människa är sällan färdigskulpterad. Det är mänskligt att ändra åsikter allt efter som åren går, som t ex i François Guizot- citatet "If youre not a liberal when youre 20, you have no heart. If youre not a conservative when youre 40, you have no head."
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?