Valt inlägg:
ombudet Jag tror att L.G. blev irriterad över att det inte är första gången som någon har skrivit om att legalisera knarket och därför blev han generell mer i sitt ord om knarknissar och kanske förknippade dig med användandet av droger. Hur som helst L.G. bör nog själv gå in och förklara exakt hur han tänker och resonerar eller hur? Nu angående om SD som det enda samhällsbärande parti kanske är både rätt och fel allt beroende på hur mycket man vet om den politiska versamheten i landet som dessvärre inte man kan läsa om alla gånger i dagspressen det finns faktiskt många tabubelagda frågor som inte ska få diskuteras som bekant. Med det här som vägledning kan SD vara det enda samhällsbärandet partiet tack vare sin öppenhethet att propagera för det tabubelagda. Jag ska tillfället i akt och komma med ett förslag till SD att de tar upp knarkfrågan och med deras vana trogen med följande mening "varför inte satsa dessa miljarder som går åt att importera folk till Sverige och satsa dem istället på att tvångsomhänderta varenda knarkare för vård och samtidigt kriminalisera användning av knark och som i förlängningen skulle täcka vårt behov av arbetskraft" Givetvis kan inte du nu anse någonting om detta förslag innan SD har sagt sitt. För att det inte ska uppstå ett meningslöst munhuggeri mot mig så avvaktar vi om någon i SD kommer med ett genmäle och får höra deras syn på saken. Angående Nederländernas knarkpolitik så höjs röster såväl av folket som politiker att stoppa legaliseringen av knark, men om detta går inte att finna ett ord om i svensk press som vanligt, som i många andra frågor som kan framstå som känsliga.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?