Valt inlägg:
Jag förstod redan då jag lämnade artikeln att det skulle bli en del kommentarer av den här sorten. Om det hade varit så att personen ifråga inte delade mina åsikter så kunde vederbörande ha skrivit det och angripit mina åsikter. Istället så får jag i en kommentar läsa att jag är en "knarknisse", att jag är ombud för knarkmaffian och/eller den organiserade brottsligheten och att min artikel är ordbajseri. Jag kallar inte någon för idiot för att den personen inte delar min åsikt. Däremot så kan jag tycka det om någon som inte har något vettigt eller konstruktivt att säga utan enbart angriper mig som person enligt ovan. Vad gäller Nederländerna får du gärna ange en källa för det du påstår. Det stämmer inte med de informationer som jag har. Jag beklagar för övrigt att du tycker som du gör i frågan. Det är ändå din fulla rätt. Jag vill dock än en gång understryka att om L.G. hade haft invändningar mot vad jag skrivit i artikeln så hade också mitt svar blivit helt annorlunda. Nu vore det dessutom väldigt trevligt om kommentarerna kanske i fortsättningen kunde handla om ämnet, d.v.s mitt ifrågasättande av påståendet om att SD skulle vara det enda partiet med en samhällsbärande politik.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?