Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tartyff - jag får väl glädja mej med dej om jag lyckts kläcka något tänkvärt :- Ja jag tror som du på det öppna samtalet som en rimlig väg till medveten utveckling mot något förhoppningsvis bättre än det som är. ------------- Till dej Adamo #9 vill jag bara säga att du drar helt fel slutsatser av det jag säger - tyvärr! Det förefaller som om du låst dej vid det du förväntar dej att jag ska säga. Jag har en huvudsaklig inställning till mitt iofs amatörmässiga penetrerande av verkligheten och det är att ett ont inte kan försvara ett annat ont, men kanske kan det ge en liten förklaring. Jag har en hel del att tycka om islam och islamska praktiker och har även gjort så både här på Sourze och i andra forum - men som sagt - jag måste begränsa mej lite till det format vi har till vårt förfogande här i replikerna - det skulle vara intressant om du läste mina inlägg med lite andra förtecken än att jag vill judarna något ont - för sanningen är att jag vill det lika lite som någon annan folkgrupp, och i de fall dom råkar illa ut av någon anledning lider jag med dom som individer och människor, men inte som religions eller kulturbärare om deras agerande strider mot till exempel deklarationen om de mänskliga rättigheterna.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?