Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nettan #175 Citat//Någon stans tror jag vi själva är de som bestämmer hur långt vi är villiga att bli mobbade. Något såhär tror jag//sc. I en hel del är vi överens, men inte i det du tror mellan citatmärkena. Det är precis det Ola T också anser. Det går inte enligt mej att vara så generell i påståendet att var och en kan hantera andras mobbingtendenser riktade mot oss - för vissa ja, men för andra nej och det är framför allt för de som inte har den möjligheten som jag talar i denhär tråden. Betänk att det är folk som tar livet av sej för att dom inte kommer ifrån sina mobbarbödlar - ok om den drastiska åtgärden ingår i din definition på att bestämma själv hur mycket mobbade vi vill bli så får det stå för dej, men jag tror att de flesta som är friska och har livet framför sej nog hellre skulle vilja leva än att ta livet av sej som enda utväg att slippa mobben.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?