Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#172. Bizon. Direkta påhopp är ALLTID ogrundade eftersom ingen kan uttala sig om någon annan såsom person. ATT påstå någon om någon annan är aldrig acceptabelt. Kanske misstolkade Du mig ? för vad jag menade var och ÄR naturligtvis att man kan ha en åsikt om vad en person har skrivit, DOCK INTE om personen. Visst har jag åsikter om många som skriver här men behåller dessa för mig själv. Undantag finns när jag uppfattar som att någon systematiskt går in för att anklaga en person för något. Det är inte okey på ett forum som Sourze.se som jag uppfattar seriöst. Vad det gäller åsikter så är det ju något som jag står för, alltså mina värderingar och det kan ju ingen annan gå in och ha synpunkter om eftersom ingen person känner mig så pass. Likaså kan i alla fall inte jag svara för vilka ändamål som de olika skribenterna har för skulle alla respektera andras åsikter blev ingen mobbad. Mobbing, eller de fem härskarteknikerna används systematiskt på arbetsplatser, affärsvärlden för att vara den som får övertaget i en affärsuppgörelse eller transaktion. Någon stans tror jag vi själva är de som bestämmer hur långt vi är villiga att bli mobbade. Något såhär tror jag

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?