Valt inlägg:
129# citat"När bad jag om medhåll i min text? När skrev jag att mina ord är lag och nu ska ni hålla med mig?" Vidareutveckla, tack! citat"Att du uppfattar en text som något annat än vad den är, well, det är ditt problem." Så att du skrivit att mobbing beror på den mobbade, är en feluppfattning från min sida? citat "Men du ser ju ut att ha tagit en hel del." Återigen, nej Ola, att jag kommenterar beror endast på att jag är förundrad över hur en människa i dagens upplysta samhälle tycker att mobbing enbart är psykisk och att misshandel enbart är fysisk och att denne själv väljer att bli mobbad och att man, för att undvika att bli mobbad, ska ändra på sig själv.
Sen skulle det vara trevligt om du kunde försöka svara på de frågor som ges i kommentarerna, i stället för att glida undan och komma med nya. fråga gärna på du, men svara först på de som ställts.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?