Valt inlägg:
olatidman, jag tror att du har skrivit samma sak ett otal gånger nu, men om du läser om dina svar i den här tråden så kan du själv se hur du har gått från att först försöka övertyga oss genom att försöka sälja in dina hemsnickrade hypoteser om mobbing och vad det innefattar/innebär, till att avfyra rena självklarheter om rätten att få ha en egen åsikt även om den skulle vara felaktig o s v. Men det jag inte förstår är vitsen av att envist framhärda med en tes som så många anser vara fel - är det över huvud taget någon i den här tråden som håller med dig? - med mer än att man vill framstå som tjurskallig och obildbar. Yttrandefrihet innefattar att man kan få tycka precis vad man vill om vad man vill, men sticker man ut hakan rejält och påstår - i ett diskussionsforum - att mobbing inte kan innefatta våld, misshandel eller rasism, då får man ta konsekvenserna av detta. Jag uppfattar att du inte gör det utan snarare bara glider undan.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?