Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det är nästan som att bli beskjuten med pil och båge att ge sig in i denna diskussion: Har läst inläggen allt eftersom dagarna går. För några år sedan lyssnade jag på en föreläsning om "Härskartekniker". Att ihärdigt och utan reson framhävda att det enga förhållningssättet är det enda riktiga oavsett vilka konsekvenser det ger för andraär att definiera som en härskarteknik. Vid det här laget är det ju väl känt att de olika slags härskarteknikterna aldrig är positiva och utvecklande. Nej ibland månste helt enkelt omgivningen reagera kraftigt på sådana beteende. Att säga till när man tycker att ngn annan beter sig olämpligt mot ngn annan är att ta ansvar! Så tycker jag att det är här i diskussionen. Eloge till era alla som skriver inlägg för att bryta artikels osympatiska energi och den uppkomna rundgången - i filmen som tillhörde före draget jag lyssnade på, fick "härskaren" riktigt på moppo och slokörad drog han sig tillbaka för att fundera över sitt beteende. Att brya ett förhärksande mönster är möjligt!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?