Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ola, du övertolkar och överdriver å det vildaste. Var exakt skriver jag att du inte får ha felaktiga åsikter? Att exkludera rasism, misshandel o s v som möjliga ingredienser i ordet "mobbing" är helt enkelt omöjligt. Sen att du med en dåres envishet gör det, gör varken saken eller din trovärdighet något mer än en stor björntjänst. Det är ungefär lika logiskt som att säga något i stil med "I vanliga fall bruka vetenskapsmännen påstå att mässing är en koppar och zinklegering, men jag har min egen lilla tvärsäkra tolkning och det är att mässing istället består av järn och krom". Ola, du har rätt till din åsikt, du har rätt till en egen tolkning, även om den är felaktig, men jag och alla andra här har rätten att tala om för dig att du har fel och du har hittills inte kunnat uppvisa något som påstår något annat. Och om du inte vill/tål att din åsikt diskuteras/ifrågasätts vad gör du då här i diskussionsforumet?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?