Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon du har då förmågan att lägga ut texten och många ord blir det i din visa. Nåväl jag tror nog att vi måste söka grunden för vår existens som är mer än mystiskt och allt annat än normalt ordet normalt är ett svårt ord att använda i rätt sammanhang att vi bor på ett klot som svävar ute i rymden och samtidigt måste vi se oss som rymdvarelser som totalt sett endast gjort staplande steg som människor i evolutionens anda, med en antydan att veta vilka vi är och vilken funktion eller mission vi har och ska välja på om hur och varför. I mina ögon kan människor vara allt och ingenting. Du nämnde något om de ungas utveckling, till vad kan man fråga, bortsett de gängse normerna som någon har bestämt men vi vet inte vem. Vad tycker du om min tanke som ett första steg för en bättre värld, att vi ska se varje individ som en Möjlig Vän som vi möter på livets stig, kan inte det vara något som en realistisk möjlighet och som ett motto som alla skulle kunna ta till sig?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?