Valt inlägg:
Intressant vinkling. Ja, det finns de som mår skit där man inte ser ett dyft på ytan, också.
Och det finns de med många vänner som tar livet också. Ja.
Men jag vill komma in lite på ingloz spår,
min dotter gjorde ett sånt här "väntest" i en "Hanna Montana"-tidning och jag insåg hur god vän hon var - hon har knutit sig an en nära väninna, tjejkompis, mer en jag själv någonsin gjort, då jag var liten. Jag är lite avis på henne - och hon är verkligen mån om sin nära vän, då hon har en.
Det märker man på henne också då de umgås, hon är oerhört lyhörd för om den tjejen inte mår bra eller inte vill vara med och leka en grej som de andra gör. Hon är oerhört respekterande och är omvårdande, och givmild med att låna ut grejer.
"Om det kommer flera erbjudande med vänner som vill vara med henne" ett exempel ur Hanna Montana-testet,
så håller hon ömsint fast i sin vän och ser till att det blir bra för henne,
samtidigt som hon är öppen mot de som kommer med erbjudanden.
Tycker det är lite roligt, att man kunde ta inspiration från ett "Hanna Montana"-test här på sourze. Måste vara första gången. :-D
Jag ska tala om de tre kolumnerna man kunde hamna i vid svarttestet:
Den första var:
* Riktig vän:
Du stöttar dina vänner i vått och torrt, så du är en sådan vän som alla önskar sig-lojal omtänksam rolig.
Den andra var:
*Rolig vän:
Dina vänner kan räkna med dig för det mesta. Men ibland är det svårt att vara lojal mot en kompis när man försöker vara alla till lags!
*Ombytlig vän:
Du gillar att växla mellan många olika vänner och väljer den du tror du får roligast med!
Mycket tänkvärt, även för en vuxen kille här på sourze, och vi andra vuxna. Inspiration från en "Hanna Montana"-tidning som sagt. :-D
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?