Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#50 du ser Inger hur man kan tota ihop det, visst förstod jag vad du syftade på och ville bara få fram lite självironi och det kan jag bjuda på. Skönt att du besvarade det hela ned en sund inställning och jag får beklaga det du får genomlida din smärta och måste dämpa den med medicinering.. Jag måste ändå få säga att du verkar vara en strong kvinna som inte är rädd för att säga ifrån och det vittnar samtidigt om att vara uppriktig och ärlig, sådant gillar jag skarpt, mumla i skägget nej, om det tycker intet. Jag tycker att alla som skriver här kommer med små ljusglimtar som ger oss hopp om oss människor och vad skönt det är att slippa läsa något där det jamsas med i tid och otid. Jag tror att man får vara lite kontroversiell ibland för att få fart på någon tråd som gått i stiltje, här bemödar sig folk med att skriva artiklar och får ett mottagande med ett jaså, sådant är inte något vidare bussigt, vi måste ju vara medvetna om att vi alla vill komma till tals och därför bör alla få ett bemötande eller hur?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?