Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#43 Inger Olsson hej det är jag den enfaldige som talar till dig du allsmäktige. Jag har läst vad du skriver och tolkar det som att du själv har eller utnytjar droger, rätta mig om jag har fel. Jag ber att att du ursäktar mig för min enfald men den är nog säkert medfödd för jag består inte av två personer och jag tycker inte heller om att citera andra människor som ingår i min enfald. Oj, nu misstolkade jag begreppet enfald, självklart är jag korkad bara för att jag framför mina personliga åsikter, rackarns så förargligt att jag hävdar personliga åsikter, när man egentligen ska stryka alla medhårs så att man inte blir påhoppad med skvaller och förtal, tänkte inte på det. Så det kan bli när man skriver på Sourze när man har varit borta från det här forumet en längre tid och glömt bort dina och andras spelregler och därför ber jag dig Inger att berätta dem för mig så jag vet vad jag har att rätta mig efter. Väl mött så länge.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?