Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Artikelförfattaren har en felaktig syn när det gäller heroin och droger över huvudtaget. Det känns befängt att acceptera en drogkultur även om man tvingas inse att nästan alla vill behålla den. Heroin som räknas som en ytterst tung drog som tagit livet av många människor och då bör man göra allt för att stoppa detta knark och lika så LSD som verkligen gör individen tokigare än den är i från början som börjat med knarkandet. Jag tror att vårt samhälle har en uppgivenhet när det gäller narkotikan på det sättet att man tror att användandet av den går inte att förhindra. Man har diskustioner i skolan och annorstädes platser för att varna för knark men det verkan tycks bli en motsatt effekt, man gläntar på locket till en relativt okänd värd för tidiga tonåringar som av ren nyfikenhet måste testa det som borde vara totalförbud på att använda. Varje gång någon för det på tal att narkotika bör legaliseras får jag morbida tankar över person i fråga. Ta de stupida haschrökarna som inbillar sig att det är totalt ofarligt att röka sånt skit, den kategorin har man träffat på långt senare när de blivit tunga narkotika missbrukare, så mycket är deras ord värda om det ofarliga. Mitt koncept är att göra narkotikan kriminellt att använda, det är den enda chansen att försöka stoppa detta missbruk, till en början så kanske det förhindrar nya användare och på sikt ebbar intresset ut för missbruket, när kännbara straff utmäts för dess användande.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?