Valt inlägg:
#565-567 Inger, jag står för varje ord du citerar här. Tycker att det är förbaskat bra skrivet dessutom. Men jag förstår inte vad du vill påvisa. Menar du att politiker inte kan ha rätt i sak? Vem ställer du frågan om "hologramflummet" till - mig eller den för mig helt obekante signaturen du nämner? Jag svarar inte för någon annan än mig själv.--------
Att jag förkastar NIST-rapporten ENBART p.g.a. att plåtarna inte återfinns på bilder är helt fel. Utan räkna efter finns minst tio lika tunga orsaker till det. Vad jag emellertid inte kan inse är varför folk, som finnar mina funderingar så orimliga att jag idiotförklaras gång på gång, helt enkel inte bara släpper det hela. --------------
Om man är övertygad om att plåtar som kunde täcka ett hundra fotbollsplaner helt enkelt har hamnat underst eller möjligen blivit så dammiga att de varken syns innan man börjar röja och inte heller när grävmaskinerna börja lyfta upp rasmassorna, då är det bara att konstatera att jag svamlar på i foliehatten. Att jag har särskilt svårt att förstå hur plåtarna inte heller kommer fram när röjningsmaskinerna gräver just där som plåtarna skall finnas om de nu inte syns ovanpå under dammet, bevisar än mer hur korkad jag är. Varför offra tid på en som så uppenbart inte begriper vad han talar om? Sfäriskt järn? Finns det? Sfäriskt zink? Det måste vara antisemitisk propaganda. Inte kan det väl vara något som kan upptäckas i laboratorier? Nej, det är bara politik. Foliehatt på!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?