Valt inlägg:
#557 CMO, hur tänker du nu? Nästan ingenting var tyngre är stål när det gäller rasmassor från GZ. Andelen plåt i volym räknat kan inte ha varit mindre än andelen plåt räknat i vikt. När det handlar om att upptäcka en sak, torde dock ytans storlek vara avgörande. Ledtråd: Vilket är lättast att se; en kompakt telefonkatalog eller samma katalog med alla sidor utrivna och spridda över ett stort område? Angående att idén att plåtar skulle vara täckta av damm så skulle väl allt annat också vara täckt av damm? Det stämmer inte med bilderna från GZ. -------- För tredje gången: Du - CMO - kan t.ex. inte beskriva för mig hur wtc 1:s rasmassor kunde vara kvar i lodlinjen och krossa nederdel när samtidigt WTC 7 ca 100 meter bort träffades av samma rasmassor i sådan omfattning att det anges som skäl till att även 7:an kollappsade. Det kunde inte har räckt med ett enstaka väggelement från 1:an för att åstadkomma det.---------- Att du inte besvarar sådana frågor från mig gör att jag inte kan se dina teorier som mindre fantastiska än mina.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?