Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#553-554 CMO, det är riktigt att jag skrivit så på Vaken och om du läser mitt inlägg #552 så finner du att jag skriver samma sak där. De armeringsmattor jag menar är svetsade rutnät av ca 6 mm järn. I husen användes armering av alla möjliga grovlekar så vad vittnen talar om är inte lätt att veta. Eftersom det finns så enormt mycket film- och bildbevis från GZ så håller jag mig helst till dessa. Visa mig bilder och saken är klar. --------Åter till frågan: Du - CMO - kan t.ex. inte beskriva för mig hur wtc 1:s rasmassor kunde vara kvar i lodlinjen och krossa nederdel när samtidigt WTC 7 ca 100 meter bort träffades av samma rasmassor i sådan omfattning att det anges som skäl till att även 7:an kollappsade. Det kunde inte har räckt med ett enstaka väggelement från 1:an för att åstadkomma det. Att du inte besvarar sådana frågor från mig gör att jag inte kan se dina teorier som mindre fantastiska än mina.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?