Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#500 Hjalle tornen skulle klara av en jordbävning? Saken är den att de va verklig en byggda för att klara en jordbävningar. seismologiska bilden visar klart och tydligt hur liten inverkan planen hade på husen. 2.4 på richterskalan va inte mycke men det va mycket om man jämnför med planen så de kan omöjligt ha gjort någon större skada. Husen va byggda för att klara krockar uteifrån och ända sättet att ha ner dessa torn va inneifrån. det har varit mycke prat om det här nu typ 9 år. värför har vi pratat om det så länge jo för att vi inte har löst problemet. det är ju det största problemet vi har i dagsläget. det är två gruperingar de som vet och de som inte vill veta. värför förnekar de flesta även fast de vet att det är sant. vem har sett till att det blivit så. det borde alla redan vara medvetna om i dagsläget. näe just det alla är ju upptagna så de har inte har tid att bry sig. det jobbas oerhör mycket emot överallt och inte för men så fort det jobbas för så börjas det jobbas emot.vilka är det som jobbar för och vilka är det som jobbar emot? borde inte alla bara jobba tillsammans. fria viljan är våran styrka ,min är det iallafall. men det arbetas ganska hårt emot den fria viljan vi får tydligen inte tycka och tänka som vi lärt oss bara styras.det fanns bara ett sätt att få ner tornen på och det va just inneifrån. ingen plan är vattentät och den största av dom har defenitivt läckande sprickor. är inte alla teorier som cirkulerar där ute i cyberspace dessa sprickor, alla har ju någon källa. om man väljer att tro på många saker eller hålla sig till den enkla bilden av vad som försigår så är det av en anledning. det är ju bara att följa ledrådarna som fins överallt pusslet är stort jag är delvis klar med pusslet men ser vad det är.mitt pussel är väldigt likt libertys men inte lika mycke pusselbitar på plats.http://www.sovereignindependent.com/?p4074 att det ligger en konspiration bakom 911 tvekar jag inte en sekund på.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?