Valt inlägg:
En annan slump är att företagen som kontrollerade säkerheten av tornen och renoverade tornen innan 9/11 hade tillgångar till nanotermit och hade kopplingar till CIA och folk på höga platser samt terrorist banken BCCI http://911review.com/articles/ryan/demolition_access_DonPaul.html man har desssutom hittat bevis för att stål och molybdenum smältes vilket betyder temperaturer upp mot över 2000C, en temperatur den vanliga branden omöjligt kunde nå, men termit kunde göra det. Där var också kraftiga "explosioner" av vit rök och eldflammor i bråtet efteråt, då och då sköts det flammor tillsammans med vit rök upp ur bråtet, var kom den kraftiga rekationen ifrån? termit kan förklara både det och den ultraviloet aktiga färgen i reaktionen från tornet som jag visade dig innan. Gör din hemläxa jag orkar inte svara på en massa inlägg från en person som inte ens har studerat frågan men påstår saker om deras rapport hit och dit. Jag väntar också fortfarande på att du ska kalla alla dessa personerna från kongressen och 9/11-kommissionens medlemmar samt NIST fd chef för foliehattar, men det är lättare att ignorera dom och låtsas som ingenting visst? tänk så jobbigt om du insåg att i stort sätt allt du har lärt dig att tro på är fel. släpp ditt ego och sluta falla för grupptänk. Jag lovar dig att du inte kan göra en vesuvio genom att lägga pizza bröd och skinka på marken och sedan sätta fyr på det.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?