Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Två tester alla kan göra där hemma!: Test 1. Lägg lite pizza bröd och skinka på marken och tänd fyr på det, blir det en vesuvio eller inte?. Om inte, så ser ni hur löjlig färg teorin om nano-chipsen är. Test 2. Knäpp upp era byxor och låt dom falla mot marken, står båda era ben kvar? om dom gör det så ser ni hur löjlig kollaps teorin är. Så, låt och sluta jaga spöknen nu och ställ istället knarklangarna CIA inför rätta, en terrorist-stat som USA som jobbar med knarknätverk och nazister som Klaus Barbie i operationer som slutar med att civila blir mördade och att knarkkungar tar över demokratiska regeringar kan göra precis vad som helst. läkemedelsföretagen har inga problemn med att mörda tusentals människor när dom vet att deras produkter är giftiga och tar livet av människor, men politiker i makten som jobbar med terrorister i hemliga operationer, dom hade såklart inte kunnat göra vad läkemdelsföretagen gör för pengar, speciellt inte när folk i makten kan roffa åt sig mer än pengar, militär och politisk makt globalt, den härskande klassen är änglar! och jag känner mig som en i klubben medans jag trycker i mig deras GMO,fluorid och kvicksilver.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?