Valt inlägg:
#427. Banestyrelsen du är verkligen religiös. Kul att se att du inte har ett enda argument. Du använder dig av dina egna ord och blundar för faktan, varför tror konspirationsförnekare som dig att era ORD är fakta?. Säg inte nej som ett litet barn, du vet inte vad du pratar om, sidan 15 fig 9 i deras rapport har en SE bild där man ser aluminumpartiklarna. Du vet verkligen inget om nanomaterial va? SEM kan inte se om det finns rent aluminum eller inte. Man ignorerar inga mer sannolika förklaringar än termit då det inte finns några mer sannolika förklaringar, du kan själv inte ge några mer "sannolika" förklaringar, din färg teori är löjlig och debunkad för länge sedan, allt stödjer att det är termit. det fanns inga produkter i byggnaden som man vet som det skulle kunna vara, du bara hittar på saker medans du predikar din religion. Du förstår inget om färg, jag förklarade precis för dig att byggnader inte använder sig av nano färger och att färger inte kan skapa nano partiklar som mixar sig på detta sättet och jag har redan förklarat varför det inte kan vara färgen på balkarna som många konspirationsförnekare har påstått att det är. Du ljuger och säger att de inte har lyckats att matcha flagorna med någon känd termit när deras rapport gör just detta på sidan 23-24. Jag har också förklarat varför deras tester stödjer att det är rent aluminum. Ska man skratta eller gråta när man ser personer som är så lurade och religiösa som dig? jag tycker synd om dig att du har stannat i din utveckling. Efter att ha bombat dig med fakta så att du försvarslös vill jag att du behandlar mig som NIST och går ner på dina knän och gör mig till din kung, sätt igång och dyrka mig omedelbart!. Jag väntar fortfarande på att ni ska kalla de 246 personerna från kongressen samt en fd FBI-chef för foliehattar för att dom vill ha reda på varför Pentagon blockerade sina egna agenter att gå efter al-quida meldemmar innan 9/11. Jag väntar ockå på att ni ska kalla 9/11-kommissionens medlemmar som sagt att där var en mörkläggning för foliehattar, och jag väntar på att ni ska kalla NIST fd chef som är en exprt inom området för en dåre, hur vågar han tala emot NIST rapporten som blev finansierada v företag med kopplingar till familjen Bush och terrorist-banken BCCI... Sedan kan du forsätta att blunda för att där var militära demolerings experter i New york innan 9/11 och spion agenter från samma nätverk vid tornen dagen av attacken och alla bilbomber som blev rappoterade av poliser och journalister, kanske förklarar varför vittnen såg röda blixtrar i ett bälte runt bygnaden innan den kollapsa, eller så kanske det bara var några på insidan av tornet som bestämde sig för att ha ett sista rave party med high tec rave teknologi som ingen har skådat tidigare innan dom dog...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?