Valt inlägg:
Per, dina frågor är inte väldigt ogenomtänkta. Mina inlägg har redan gått igenom det mesta gå tillbaka och läs det. Hur kan du fråga efter ett motiv när USA är en terrorist stat, mördar inte terrorister civila för att roffa åt sig makt per?. Hade världen sett ut som den gör idag utan 9/11? skedde det ingen förändring efter 9/11? allt gick tillbaka till normalt? inga lagstiftningar passerades och inget hände? USAs krigsmaskin och globalisterna i kontroll över den fick inte pengarna de behövde för att bygga deras militära dominas som dom hade tjatat om att dom behövde? hur skulle man ha motvierat tusentals människor att åka och kriga i ett land om 9/11 inte hände?. Varför jobbar USA/CIA med knarknätverk och nazister som Klaus barbie som mördar civila och våldtar kvinnor och störtar demokratiska regeringar som resulterar i knark-fascistiska styren?. Varför pratar makteliten hela tiden om att dom vill ha en världsregering där du inte har något att säga till om?. Kan det vara så att dom som gav Hitler hans krigsmaskin och satte honom till makten, fortfarande finns idag och vill förslava dig och din familj?. Sist jag kollade så var det dom som finacierade Hitler och Stalin och nästan alla andra stora diktaturer genom historien som har full kontroll över USAs utrikespolitik.. Du är väl inte en historieförnekare per? eller du är bara en konspirationsförnekare för tillfället då du inte har studerat någon historia utöver vad som står i metro?. om det är fallet så förstår jag varför det jag precis sa låter väldigt märkligt, men för ett barn som inte har växt upp än så är det mycket som låter märkligt och tyvärr blir vi tränade att inte växa upp, när man bara tänker på stresset på jobbet och vad som sägs på TV så har man ju inte tid att tänka själv och om man försöker tänka själv så kommer man ju ihåg att "jag har ingen utbildning i detta så jag måste fråga någon annan".. Du förstår, skoaln har gjort människor till robotar, skolan och din utbildning lärde inte dig att tänka och hur ditt sinne fungerar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?