Valt inlägg:
#245 Daniel, du har alldeles fel när du bedömer min personlighetstyp. Jag är inte det minsta prestigefylld. Om du skulle vara den som överbevisar mig angående 9/11 så skulle jag kanske tycka det var skämmigt om jag gjort uppenbara felslut p.g.a. slarv eller annan dumhet, men jag skulle framför allt vara dig tacksam. Och om du ville det skulle jag bjuda dig på tårta tillsammans med dina meningsfränder. Som också skulle bli bjudna.Du kanske inte kan tro det, men jag vill absolut inte att det skall finnas medborgare i USA, vilka av skäl jag inte kan känna till, som är i stånd till att mörda 3.000 människor och dessutom försätta sitt eget land i chocktillstånd. Jag har mycket nära släkt i USA och jag har personligen inget otalt med en enda amerikanare. Men tyvärr tror jag att det finns personer där utan all demokratisk förankring som för pengar, makt och kanske även religiösa eller ockulta skäl kan ta sig till med vad som helst, så länge det gagnar deras syften. Men som sagt - "när det visar sig att du har fel så måste du säga till dig själv "Fan vad puckat jag tänkte..."", den dagen skall jag bara hålla med dig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?