Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#243 Snälla Michael, du måste inse att du talar med olika personer. Om någon har sagt att några få ton sprängmedel tog ned tornen, så kan jag inte hjälpa det. Jag tar även avstånd ifrån det. Det finns inget "sanningskollektiv" som håller samband med mig. Försök att fatta det. Jag är en egen individ som varken behöver eller vill ha uppbackning av någon grupp. När det kommer till att du kan uppleva vad jag känner och sedan beskriva det, så handlar det om omnipotens. Skulle inte förvåna om du projicerar din egen pappa på mig och ger mig den skit du inte vågar kasta på honom. Du kan inte alls veta vad jag känner!......Lägesenergin i ett torn var ca 110.000 kWh. A. Håller du med om den siffran. B. Anser du att den energimängden kan förklara både rasförloppen och alla omvandlingar av olika material, typ mycket fint sönderdelad betong och förekomster av sfäriskt järn, sfärisk bly, sfäriskt molybden, sfäriskt zink etc samt utspridning utanför tornens bas av stora mängder massa?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?