Valt inlägg:
#211 Michael, när det gäller med vad sprängningen genomfördes och hur den förbereddes så tycks du sitta inne med bättre info än jag. Däremot är jag säker på att de handlar om riktigt stenhård män med hederskoder inbördes som gör att den som kroknar eller antyder läckage omgående är en ickeperson. Det rör sig inte om ett gäng fanatiska USA-hatare. Var så säker. Var enda man var handplockad efter tidigare meriter. Genomförandet måste ha fått civila demoleringsexperter att bli gröna av avund. I synnerhet när det gäller Tvillingtornen. En sak vill jag fråga dig: Det finns fantastisk detaljrika filmer som visar hur raset börjar på wtc 1. Varför använder Bazant då den mest patetiska lilla teckning i fem moment för att försöka visa samma sak? Eftersom du inte svarar så gör jag det själv: Filmerna krossar hans "sledgehammer theory" fullständigt. Därför den löjliga teckningen, som bara verkligt frälsta NIST-lärjungar kan fås att tro på.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?