Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej! Är vi släkt? Nä, det kan nog inte vara så, vore konstigt. Du har lyckats formulera en emotionellt styrd artikel. Helt utan källhänvisningar, bevis, källor, eller någon form av extern data. NIST-rapporten kan heller inte räknas in eftersom den är hårt refuserad av övriga kunniga. Jag tänker då på 1197 yrkesprofessionella arkitekter och ingengörer i organisationen "Architechs and Engineers for 911-truth". Jag är naturvetenskapligt skolad och kan lätt se felaktigheterna i den officella förklaringen av tornens kollaps, Den officella har väl ändrats cirka 4 gånger nu?, hur skulle det se ut i en rättegång Dock kan man helt och hållet bortse från både min åsikt och artikelförfattarens i frågan, eftersom vi har cirka 1200 yrkesprofessionella som studerat denna fråga och med sin professionella bakgrund inte lyckats få fram någon sanning ur NIST-rapporten. Hur många Arkitekter och ingenjörer ser du som organiserar sig för att försvara den officiella utsagan av händelserna? Dom dyker ju inte ens upp till debatt när de bjuds in i bl.a. USA. Det enda rätta är att en ny utredning tillkommer, som är vetenskapligt ärlig och tittar på all data. Det hjälper inte att håna och försöka nedvärdera andra människor med simpel debatt-teknik. Med simpel debatt-teknik menar att jag använda begrepp som konspirationsteoretiker så fort en person ifrågasätter data som inte hanterats vetenskapligt. Det är gammalt och mycket urvattnat att slänga med det det begreppet och de flesta som läser artikeln kan se igenom sådant.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?