Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag brukar inte försöka att prata med folk som för sig som Michael med flera i denna tråd, men jag ser ett behov att reda ut en sak. Framför allt Michael har återkommande i förlöjligandets anda kallat folk som är skeptiska till den officiella konspirationsteorin som media/NIST med flera ihärdigt kavlat ut som konspirationsteoretiker och folk som gärna vill få det hela till en konspiration!. Nu är det ju faktiskt så att teorin om att Al-Qaida, Bin Laden och 19st utvalda kapare som konspirerade att attackera WTC och USA är per definition också!, en teori om en konspiration konspirationsteori!. Så det spelar ingen roll om man tror på en officiel konspirationsteori eller en alternativ.. vi är alla som håller på någon form at teori angående händelserna runt och om 9/11 konspirationsteoretiker!, vare sig man vill eller inte. Jag råder folk till att komma ihåg, när man pekar på någon annan med ett anklangande finger... glöm aldrig bort att man har tre fingrar som samtidigt pekar tillbaka rätt emot en själv!.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?