Valt inlägg:
De tre tidigare gångerna jag besvarade din fråga skrev du inte att jag måste göra det med "EGNA ORD," det kravet hittade du på nu. Din fråga gällde innehållet i Bazants artikel, så jag gav dig ett citat från Bazants artikel där du fick ett fullständigt svar på din fråga. Citatet har den enklaste förklaringen som är möjlig med utgång från din fråga. Duger inte det kan jag tyvärr inte hjälpa dig. // Frågan du ställer i #178 är inte samma fråga du ställde i #157. Förutsätter Bazants teori ett antagande att två våningar "försvinner" på så sätt att de antas tappa all bärförmåga uppåt och att sedan de övre våningarna, t.ex. från 96 och uppåt, accelererar i fritt fall tills de träffar de under våningarna? Exakt vad har du läst i Bazantstudien http://www.civil.northwestern.edu/people/bazant/PDFs/Papers/405.pdf som får dig att tro att de förutsatt att två våningar "försvinner"??? Om vi måste gissa vad du försöker säga blir det missförstånd, så vänligen förklara med citat eller sidhänvisning.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?