Rapportera inlägg

Valt inlägg:

# 122 Nja, Michael - nu ska du inte ta min apropå beträffande din familjestatus så allvarligt - "det verkar som om" är inte samma sak som att något är - alltså samma sak som gör resonemanget kring omständigheterna med hur ett så krigserfaret land som usa släpper in fienden rätt in i sängkammaren och så till den milda låter sej tas rakt uppifrån och ner direkt på sängen med byxorna nere. Därför måste man fråga sej hur detta kan vara möjligt, vilka intressen skulle ha kunnat samverka för att kunna genomföra ett dylikt projekt och varför. På samma sätt kan man verkligen fråga sej varför du så envetet slänger omdömen omkring dej om folks mentala status som motargument då din solklara och auktoritetstrogna världsbild hotas. Och som jag sa förut om din liknelse med den ensamme skytten som ändade JFK´s liv där du så helt omdömeslöst tagit till dej det myndigheterna vill att du ska tro och kallar de som tycker sej se ett helt annat scenario med epitet av typ stollar o.d. precis som då det gäller frågetecknen kring WTC. - Som man gastar får man svar skulle man kunna säga så jag tror inte du ska förvånas över att en och annan släpper en synpunkt på ditt säregna agerande med utgångspunkt från möjligheten att du skulle önska medverka i en seriös debatt...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?