Valt inlägg:
Michael Lundahl #81 mf. Jo du - det verkar som om du var enda barnet och van att alltid få rätt och om inte så stampa med fötterna och skrik, en strategi som kanske funkat en gång, men inte nu vilket tydligen får dej något ur ballans - något du försöker dölja med dumma angrepp åt alla håll och dillande om oväsentligheter - ledsen om jag stört din självbild - du förstår inte, men det är såhär kan jag upplysa dej om - bara för att du säger en sak så är den inte nödvändigtvis sann. Kan du inte respektera folks oro och envisas med att gaffla vidare i debatten med svagsinta tillmälen så är det inte mycket att göra åt de - du ger säkert en och annan något att skratta åt med din krampaktigt absoluta förnekelse av allt som skulle kunna störa det officiella och din orubbliga tilltro till auktoriteterna och allt till sanning upphöjda - men som sagt, det är ok för mej - lite fördragsamhet måste jag väl ha med de som har en "kittel" att putsa för att försöka få så skinande blank som den allvetande själv - lycka till med de, du kan säga till om du vill ha den godkänd vid tillfälle :-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?