Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Sinnesjukt förvriden artikel, komponerad enbart utifrån officiella teorier, som är skapade enbart för att upprätthålla en gemensam lögn. Alla ni som verkligen tror att det var de "kapade" planen som kraschade in i wtc, och som sedan orsakade kollapserna måste verkligen ta er en funderare. Ställ er objektiva en stund om ni kan Bortse från alla fakta. alla teorier. alla artiklar. alla åsikter. allt. Och blicka det hela från ett logiskt perspektiv. Att 2 boeing skulle kunna sänka dessa enorma monument på mindre än ett par timmar är en fullständig omöjlighet. Jag vet att ni VILL tro att det var så. Ni vill inte rör om i grytan. Ni vill inte rubba den stabila verklighet ni lever i. Ni VILL INTE se. Jag förstår. Det är okej. Det kommer en dag då ni är redo för att inse sanningen om världen vi lever i. Tills dess tycker jag att både ni, och vi, håller tyst. Nånstans så tror jag att vi alla vet sanningen. Och det är INTE den som aftonbladet presenterar. tyvärr ...en del av mig önskar att jag kunde återgå till ett liv i ovisshet...det var så mycket enklare så....men det går bara inte godmorgon.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?