Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Michael #15, andra får nu bedöma om mina frågor till dig verkar förvirrade. Att du talar om för mig vad jag vill och vad jag önskar, är helt under nivå för en diskussion som jag vill delta i. Personligen anser jag att mina frågor till följd av din artikel är högst relevanta och jag utgår nu från att du helt enkelt inte kan svara på dem. Hur kan du vara tekniker och anse det oviktigt hur material som fanns mellan våningsplanen inklusive fackverken är mer än förvånande. Jag tror att du och dina påhejare kan en enda sak när det gäller tvillingtornens fall, och det är att hänvisa till NIST. Självständigt tänkande som mynnar ut i annat än att det är tecken på självständighet att tycka lika som de officiella utredningsorganen kan jag tyvärr inte upptäcka i ditt fall. Med dessa ord förlorade du all respekt hos mig: "Dag, ok... du vill diskreditera NIST, vi fattar det nu... för de står i vägen för din önskan att tro att det var en hemlig konspiration. Men du får du komma med något bättre än att bara hitta på förvirrde frågor där du spelar oförstående."

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?