Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ett tipps som jag flitigt använder till barn o barnbarn är att köpa en upplevelse:inte en pryl. Prylar brukar de få nog ändå i vårt prylsamhälle. Upplevelser finns i alla prislägen. Du skrev inte var du bor men min dotter o svärson brukar uppskatta en halv dag på Sturebadet här i Stockholm med olika massage o andra behandlingar.Bor du inte här kan du kombinera med en lite lyigt hotellnatt. En spahelg någon stans med eller utan dig? Teaterbiljetter? Oxå de kan kombineras med en hotell weekend för 2.Eller kanske bara en lite lyxig helgresa för 2? Är hon den äventyrliga typen kan du boka ballongflygning eller bungyjump.Det finns flera sajter på nätet som "säljer" äventyr. När svärsonen fyllde 40 jag är medveten om att detta gäller en flicka på 20 bokade jag ett hästpaket nere i södra Sverige någonstans.Det ingick 2 hästar o 3 övernattningar längst vägen genom "vildmarken" i små stugor där all mat o annat stod klart när de kom ridande.Ved var inlagd:bara att tända brasan.Vid en liten sjö låg en kanot o väntade .Men då måste det vara en "hästflicka" du har. Hade du tänkt på längre resor hade du säkert redan bokat sådant men det finns 4 nära städer som är som allra vackrast nu på försommaren.Det är S:T Petersburg, Warzawa ,Prag och Berlin.Några dagar i en av de städerna tillsammans skulle kunna bli en upplevelse för livet.Men inte så billigt kanske?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?