Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nej det kan hända, men i könsprostitutionens fall är det något som förekommit mycket länge - långt före staten ens var påtänkt. Sannolikt kommer den ätt bedrivas ytterligare en tid - jag skulle gissa att den inte kommer att upphöra överhuvudtaget och gör den det så beror det på att mänskligheten antingen utrotat sej själv eller på något förunderligt sätt lyckats skapa en rättvis värld utan förtryck där allas behov ständigt tillgodoses genom mänskligt dynamisk välvilja - men hur troligt är det? Förstår inte hur du tolkar in att det borde gå lika bra med onani eller en plastdocka i det jag påstår - kan du utveckla det? Som jag ser det förloras just närvaron av ett annan "du" i ensamma könslekar. En annan aspekt är ju den där erotisk kunnighet kommer in i bilden - en sexarbetare kan ju vara mer eller mindre kunnig i erotik - det är redan nu något som vissa sexköpare specifikt efterfrågar. Presic som det finns korvkiosker, hamburgerier och bättre restauranger - så finns det sexarbetare med mer eller mindre kvalitet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?